اسپانو در خیال

راه حل مکعب روبیک

Posted on: اوت 1, 2009

خوب با توجه به اینکه برادر گرامیم رفته و چند تا مکعب روبیک در ابعاد مختلف خریده و داره سعی میکنه که روش حلش رو یاد بگیره( هر چند قرار بود یه ۵ در ۵ ش رو برای من بگیره و نگرفت) من تصمیم گرفتم در چند مرحله و یا بهتر بگم در چند پست روش کامل حل این معمای زیبا رو بگم.

—————–

پ.ن: این تبلیغات قبل از پخشه ها! پس منتظر باشین که به زودی در این محل …

17 پاسخ to "راه حل مکعب روبیک"

ما منتظر آموزش هستیم

با درود
تا الآن كه سه قسمت رو نوشتم تا بعد ببينيم چي ميشه

آقا من دارم سکته می کنم تمومش کن!
خیلی عالی بود!
دستتون درد نکنه
خیلییییییی تمرین لازم داره، کاره یکی دو دقیقه و یکی دو ساعت نیست
در آینده اگه خواستی این کار قشنگ رو تکمیل کنی حتماً از تصویر استفاده کن که آدم های شوتی مثله من هنگ نکنن!!!
بازم سپاس

سلام

هر کی دوست داره برای من ایمل بزنه تا نرم افزار آموزش مکعب روبیک رو براش بفرستم

silent_hamed@yahoo.com

سلام متشکر میشوم اگه روش حل ویا نر افزارتون رابرای من هم بفرستد.

سلام
اگه می شه برام بفرسین
davariamir@rocketmail.com

dooste man mamnoon misham agar rahe hale mokabe rubik ro Baram Befresti.

سلام اسم من احسان ورکوردم توی روبیک 00:42 ثانیه هست . اگه می خواین میتونم با استفاده از ایمیلم براتون ارسالش کنم.

درود
از چه روشي استفاده كردين؟
ميشه يه جا آپش كنيد؟
موفق باشيد

سلام
لطفا برای ایمیل من راه حلت و ارسال کن . ممنون

سلام رکوردم تو روبیک 00:42ثانیه است اگه می خواین تا فیلمش براتون با یمیلم ارسال کنم

سلام من پوریا هستم لطفا نرم افزار روبیک رو برام بفرستید از سایت خوبتون تشکر میکنم

سلام من پوریا هستم لطفا نرم افزار روبیک رو برام بفرستید از سایت خوبتون تشکر میکنم.

با سلام
لطفا نرم افزار روبیک رو براي منم بفرستید
ممنون

بسیار از دیدن سایت شما خورسند شدم همید وارم در آینده عضوی از شما باشم

بسیار از دیدن سایت شما خورسند شدم امید وارم در آینده عضوی از شما باشم

پاسخی بگذارید

