اسپانو در خیال

من کجایم

Posted on: فوریه 14, 2008

درود

توی این چند روز اخیر اینقدر سرم شلوغ بوده که حتا وقت نکردم به وبلاگ خودم سر بزنم. جالب اینکه اتفاق‌های خوبی هم رخ داده باشه، مثل جلسه کاربران لینوکس مشهد و دوباره جلسه کاربران لینوکس مشهد و قرار برای یه جشن نصب و…

به امید خدا میام و یه مطلب در این موردها هم می‌نویسم.

شاد باشید.

2 پاسخ to "من کجایم"

…سلام. این کمبود وقت برای رسیدن به خود، مشکل اساسی شده ها. منم با شما هم درد هستم….خدا قوت موفق باشید

با: «ولنتاین با 1300 تومن» به روز هستم.
http://neskafe.wordpress.com

سلام
چی شد پس؟
هنوز نیومدی که ؟

پاسخی بگذارید

