اسپانو در خیال

برف و من و بچه‌ام

Posted on: ژانویه 12, 2008

درود بی کران
امروز که برف دوباره راه اوفتاد منم کلی حال کردم
به محض اینکه اومدم خونه پارو رو برداشتم و به کمک پسرم و خانومم شروع کردیم به پارو کردن برف .
اینم یه عکس از پسرم در حال بازی
آخر کار دیدم انگاری بچه‌ام کم‌کم داره از سرما می‌لرزه
myboy
4 پاسخ to "برف و من و بچه‌ام"

چه پسر گلی داری
یادم باشه یه بوس قاپی از لپ های قشنگش بردارم.
بدرود و کامیاب

سلام براش اسفند دود کن چشم نخوره

سلام
چه بچه ناز ونحیفی داری
خدا حفظش کنه
من خیلی بچه ها رو دوست دارم

خدا نگهش داره، براش آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم
————
خیلی ممنون از لطف شما
من هم امیدوارم همیشه شاد و سر بلند باشید

پاسخی بگذارید

